top of page

Vi søger en sælger

”med hjertet på rette sted” til kontor i Ullerslev

Hos os kan du bruge dit salgstalent og samtidig indgå i et team med 4 kollegaer i Ullerslev, tæt på Nyborg. Vi har desuden god erfaring med seniorer, så hører du til ”det grå guld”, er du også meget velkommen hos os.

Kort om os:
Vi er et totaltrykkeri, hvor alle arbejdsprocesser varetages af rigtige fagfolk. En af vores spidskompetencer er bladproduktion, og vi producerer mere end 150.000 foreningsblade og magasiner om året.

Kort om forventninger til dig:
Med din gode kommunikationsevne skal du sælge støtteannoncer til foreningsblade, som støtter sociale, lokale og velgørende formål. Det er en fordel, hvis du har vindermentalitet og kan motivere dig selv. Du skal kort sagt brænde for det gode salg.

Vi kan tilbyde dig:
Du vil blive tilknyttet salgsafdelingen, hvor den gode trivsel er i højsædet, og der er plads til alle uanset alder.
Du får dit eget kontor, hvor din primære arbejdsopgave er at ringe B2B til nye samt eksisterende kunder og sælge støtteannoncer ud fra en klargjort opkaldsliste. Vi bruger det nyeste udstyr i branchen, og du får selvfølgelig:

  • En grundig introduktion, træning, vidensdeling og sparring med kollegaer.

  • Tjen provision uden loft – selvfølgelig med fast grundløn, pension og sundhedsforsikring.

  • 32,5 timers arbejdsuge (mandag-torsdag kl. 7.30-15.00 og fredag kl. 7.30-12.00).

  • Gratis parkeringsplads lige ved døren.

Aarhus_Samtale_2kollegaer.jpg

Arbejdsmiljø:

Vi er en velfungerende virksomhed, hvor arbejdsmiljø ikke kun er noget, vi taler om! Dine kommende arbejdsomgivelser er et behageligt og lyst kontormiljø, der bl.a. er tilpasset af akustik-eksperter og virksomhedens arbejdsmiljøorganisation.

 

Udtalelser fra dine kommende kollegaer:

  • ”Der er ikke langt fra tanke til handling”

  • ”Flid lønner sig, da det ikke kommer af sig selv”

  • ”Fantastisk med opbakning fra erfarne kollegaer”

Er du interesseret?
Send din elektroniske ansøgning og dit CV til salgschef Dorte Bentsen på: db@intryk.dk

Opstart efter aftale.

Har du spørgsmål, eller vil du gerne vide mere, er du velkommen til at kontakte Dorte på tlf. 7021 1000 eller via ovenstående mail-adresse.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Arbejdsmiljø

Dine kommende arbejdsomgivelser er et behageligt og lyst kontormiljø, der bl.a. er tilpasset af akustik-eksperter og virksomhedens arbejdsmiljøorganisation.

Glæde_1.jpg

"

Det er ikke mængden af tid, der afgør om du får succes.

Det er mængden af effektivitet.

Citat: Casper Lohse

Hovedgaden 8

8670 Låsby

kontakt@intryk.dk

CVR-nr.: 14101209

Tlf. 70 21 10 00

Åbningstider

Mandag-torsdag:  08.30 - 16.00

Fredag:  08.30 - 15.30

Telefonen lukket:  12.00 - 12.30

Salgs- og

leveringsbetingelser

bottom of page